dilluns, 8 de març del 2010

MAD MAX (caos al dia de la dona)





5 comentaris:

Basileia ha dit...

Espero que les fotos no siguin de la teva experiència. ;)

tempesta negra ha dit...

són fetes amb el mòbil, des del bus

Basileia ha dit...

:S :S :S la meva experiència amb la neu és una altra... Mira el meu facebook i ho entendràs xd

Petonets

Unknown ha dit...

Eiii! Vols idees? Doncs mira, he pensat en fer una idea mono-temàtica! xD Aniré penjant tot de relats amb un sol punt en comú: un paraigües verd. Per què? No ho sé, però m'ho passo escrivint, a veure què en surt! :D

Ah! I gràcies pels ànims! :* Continua actualitzant! I sobretot, s'agraeixen els comentaris al textos, tot allò a millorar, sempre val la pena! ;)

Unknown ha dit...

Ei! Gràcies pels ànims! La veritat és que tinc ganes d'escriure, m'agrada i m'ho passo molt bé. A més a més he tingut una idea per anar seguint un fil de relats! :p

De moment hi ha una nova temàtica: el paraigües verd. Si vols saber de què va, entra-hi i pregunta-ho! xD

Una abraçada i fins aviat! ^^