divendres, 11 de juliol del 2008

La premsa és lliure, no hi ha manipulació


La presentadora de televisió Mercedes Milá va entrevistar Mavi, mare de Carlos Palomino, per al seu reportatge "Diari de... Els extrems s'odien" emès el passat 19 de juny. Després de veure el reportatge Mavi va realitzar uns incisius aclariments a través d'una carta que publiquem per recolzar la seva comanda de difusió.

[Carta de Mavi, 20 de juny de 2007]
On és la meva entrevista?

Bé, després de refredar una miqueta la meva ira, encara que no en la seva totalitat, exposaré alguna cosa sobre el "Diari de ", que es va emetre ahir a la nit, el primer és que em sento totalment enganyada (no manipulada), perquè he de reconèixer, que res referent a la meva entrevista va ser manipulat, simplement TALLAT, VETAT, INEXISTENT, pel que em pregunto jo, ON DIMONIS ESTÀ LA MEVA ENTREVISTA? On ÉS LA DEFENSA I LA DENÚNCIA PÚBLICA QUE JO VAIG GRAVAR? ON ÉS L'ENTREVISTA QUE VAN FER ALS AMICS DE CARLOS? PER QUÈ EN VAN INFILTRAR UN ENTRE ELS ANTIFEIXISTES? PER QUÈ NO EN VAN INFILTRAR CAP ALTRE ENTRE ELS NEONAZIS? COM PODEN TREURE L'ENTREVISTA D'UN IMPRESENTABLE COM AQUEST ADVOCAT, PERTANYENT A 'NACION Y REVOLUCIÓN' I PERMETRE-LI QUE DIGUI AQUESTA QUANTITAT DE BARBARITATS I NO TENIR OUS PER DIR-LI MENTIDER A LA SEVA CARA?

Ara i després d'analitzar una mica, veig la realitat, la MEVA ENTREVISTA NO ERA PROCEDENT QUE SORTÍS, ERA MASSA PERILLOSA JA QUE INCULPAVA EL GOVERN, DELEGACIÓ DE GOVERN, TRIBUNAL SUPREM... en aquesta entrevista clara i obertament criminalitzava als nazis, i als seus defensors que els donen cobertura perquè continuïn realitzant les seves matances, en aquesta entrevista clarament vaig dir que eren ELS SICARIS DELS QUALS ESTAN EN EL PODER, i per això no els interessa il·legalitzar-los ni criminalitzar-los, perquè són els que fan la feina bruta dels senyors que surten amb els seus talls a navalla de cabellpèl, i els seus bonics vestits...

Per què no surt la meva denúncia pública, que dirigeixo directament al Ministre de l'Interior Sr. Rubalcaba, quan el primer mes tot van ser bones paraules però total incompliment d'elles? Per què no surt que directament havia comanda al ministeri de l'interior que el cas de Carlos fos jutjat per un acte terrorista, ja que el contempla el codi 577 del penal, i el deneguen dient que no troben indici de tals fets, rentant-se les mans i ell remetent-se't al Suprem, per retardar el judici el més possible quan el penal el té reconegut?. Per què no surt l'acusació que vaig fer a Manos Limpias, per demanar la il·legalització de la Coordinadora [Antifeixista], quan el seu president és el que hauria d'estar fora de joc, per tenir les mans completament tacada de sang? Per què no surt la defensa que vaig fer dels antifeixistes pels seus treballs i els seus reconeixements dins de la legalitat en considerar personalment que tenien tot el dret que en s'hi hagués legalitzats, ja que els seus únics crims eren lluitar contra les injustícies que s'estaven duent a terme, entre la immigració, els treballadors, l'explotació i els drets humans? Per què sempre buscaven la igualtat entre ambdós grups quan la realitat eren les diferències ben marcades que existien entre ambdós, i la més principal i que jo demanava, que tinguessin el coratge de callar-me la boca presentant-me un llistat dels morts assassinats per l'antifeixisme i els realitzats pels nazis? Per què no surt que demano que siguin catalogats com a terroristes com són les víctimes de l'AVT?, què ocorria, que els policies, guàrdies civils, regidors i militars, les seves vides eren més importants que la del meu fill i la dels altres caiguts en el moviment antifeixista?

Per a meu eren igual d'importants, eren víctimes caigudes a les mans d'uns terroristes que no respecten la vida, tant se me'n refot quina ideologia política defensi, TERRORISME ÉS AQUELL QUE NO RESPECTA LA VIDA DE CAP PERSONA SIMPLEMENT PER IDEOLOGIA POLÍTICA, SIGUI DE DRETES O ESQUERRES... I per què les víctimes de l'antifeixisme no eren reconegudes, ni ajudades com ho són les víctimes de l'AVT? I jo em pregunto, per què l'AVT fins i tot no s'ha dignat a condemnar la mort del meu fill i la de molts antifeixistes anteriors?, són de més categoria els seus?

Senyors, obrim els ulls i vegem la realitat del que ens volen vendre, ens volen tenir com fa 50 o 60 anys, volen tornar a tenir el poder, que a aquestes dates no han acabat d'assimilar que el FEIXISME i EL NAZISME ja són històries passades, mortes i enterrades, encara que la crua realitat és que entre bastidors continuen actuant amb total impunitat. Per què al bressol del feixisme estan prohibides tots tipus de manifestacions neonazis i aquí que som tan "tolerants" les continuem autoritzant? i denegant totes aquelles dels moviments antifeixistes que lluiten per la veritat? Per què no surt la meva condemna personal a la Senyora Soledad Maestro, que acuso entre les càmeres que gràcies a la seva permissivitat i autorització a aquella concentració del 11.11.07 a DN, el meu fill està mort?

Tota responsabilitat de la mort de Carlos la faig recaure sobre ella, si aquesta persona no hagués consentit aquella manifestació racista, avui el meu fill seguiria viu, ja que aquell element que el va assassinar no hagués demanat permís a la seva caserna per anar a una concentració patriota i mai no s'hagués creuat amb el meu fill...

Per que interès que jo no arribo a comprendre, continuen insistint en allò d'una baralla entre bandes, o en la baralla?, de què tenen por? Per què estan retardant tant el seu judici si és tot claríssim i el vídeo parla per si només?

Bo aquí teniu una petita síntesi del que va consistir l'entrevista amb la Milá, i que ha estat totalment vetada... després de tanta insistència per la seva part que la hi donés, què ocorre, que es van trobar amb un mur que no anaven a poder manipular ni portar per on ells desitjaven? Ho sento, i així seguiré... Ara si s'esdevé que hagi de fer algun altre aclariment serà en DIRECTE, no hi haurà enregistraments de cap tipus... El seu programa m'ha defraudat molt. Ha mostrat ambdós costats, sí, d'acord, però no ha mostrat la realitat d'ambdós. En l'antifeixisme, violència, més violència i més, però per què no diuen per què? Perquè no se'ls permet expressar-se lliurement, la primera resposta que reben sempre és una càrrega policial, ordenada pels alts comandaments i a la que ells s'han de defensar per no acabar, segurament, brutalment colpejats, com va ocórrer en l'última de Sol [1 de juny], per no acabar amb els ulls trets per una pilota, com va ocórrer al xaval de Tirso [29 de febrer], etc...

El senyor policia que va sortir parlant pertanyent el sindicat dels mateixos, li dic, ja va abandonar vostè la seva ideologia neonazi? Jo fins i tot el recordo per l'assassinat d'una nena de 17 en l'Institut Tirso de Molina, ho va oblidar? Revisi la seva història senyor defensor d'Assassins.

La veritat és sempre molt poderosa, perillosa sí, però poderosa, i davant de la veritat no hi ha rebatiments... i jo parlo amb la veritat, la meva veritat, i és la que continuaré cridant fins que em quedi sense veu... Es perd un combat, però la batalla encara és en el camp... i jo segueixo dempeus, per tant continu i continuaré el camí que al meu fill li van tallar d'una forma o una altra...

Ara traieu les vostres conclusions, i el sentiment de defraudació que en aquests moments puc tenir, acompanyat de molt més dolor i molta més ràbia, cosa que em donaran la força suficient per seguir endavant... Ara més que mai Mavi no va començar a parlar i només existeix una forma de fer-la callar... si són tan valents, aquí hi ha.

CARLOS, PER TU I PEL QUE VAN ASSASSINAR, PER SER ÍNTEGRE I JUST, SEGUIRÉ AQUI... T'ESTIMO...


[Extret i traduït de http://www.kaosenlared.net]

1 comentari:

Basileia ha dit...

I després dius que jo en faig post llargs XD.

Ja he presentat els mèrits. Demà a la tarda sabré alguna cosa. :S