dilluns, 21 de juliol del 2008

Radical, i?

Avui us deixo una definició dels conceptes "radicalisme" i "radical", extrets del Diccionari de l'Institut d'Estudis Catalans:

radicalisme

[de radical]


m 1 Qualitat de radical.


2 Doctrines o principis dels radicals.


3 HIST/POLÍT Corrent de pensament polític que propugna,
d'una manera democràtica, reformes profundes o canvis substancials de les
estructures
polítiques i socials de l'estat.





radical

3 adj Que canvia del tot, de dalt a baix. Reformes radicals.

6 POLÍT 1 adj Dit dels diversos partits seguidors del radicalisme.



2
m i f Membre d'un dels diversos partits seguidors del radicalisme


Potser hauríem d'aprendre a apagar la tele i llegir menys diaris?

5 comentaris:

Lenitiu ha dit...

wordpress mola més (H)

tot i això... felicitats pel bloc!
ja tens més coses penjades que jo xD
de fet...

ets més constant k jo escrivint al bloc, també.

com va tot? fa la tira k no fem una bona xerrada!

bé, si vols alguna cosa del meu bloc tinc l'enllaç a la foto de la signatura del Racó.

vagi bé, senyor radical! xD

M. ha dit...

Ni idea de que ha estat o hagués pogut estar, algun feixista avorrit segur.

PS: Potser t'he vist jo també a la llista, però no sé quin és el teu nom "original". xD

Basileia ha dit...

¬¬ per on va això?

¬¬

Gemma Masferrer ha dit...

Iep!
Felicitats pel bloc primer de tot, te l'has currat! ^^

Has encertat de ple... sóc germana de l'Anna... carai, veig que la saga dels Masferrer som populars! xD

Que també ets d'història tu?

tahwid ha dit...

digues que si...amb 2 collons

ARAMATEIXE DIR LA VERITAT ES UN ACTE REVOLUCIONARI


el xiita d'EH